Biggest Surprise of My Life

Hands down one of the best weekends I've had. 
Sami's Shenanigans
You may have read in previous posts that my brother (who lives back in New England) sent us amazing tickets to the Dodgers/RedSox game this weekend. Also coming separately in the mail was the parking pass he got for us. He was sending it fedex with a signature required for Thursday at 6pm. Well, let's go back to Thursday afternoon... The boyfriend hasn't been feeling well for kinda a long time, we've been thinking it was just allergies but something just wasn't right. He called me at work telling me he needs to go to the ER. Obviously, I bolted outta work and hurried home. We went to the ER around 2pm and spent 6-7 damn hours there. Turns out he has some inflamed lungs and bronchial spasms, but he is gonna be totally fine. I was so scared! But as always, we still managed to make the best and most fun of it.  

See, he was fine.

Oh have you ever heard of this, because we didn't... because it was his lungs, they needed to see how much oxygen was getting thru, which meant they needed to draw "oxygenated blood", which meant they drew blood from his artery!! I didn't even know that was a thing!
So, while we're at the hospital my brother kept calling and asking when we were gonna be home so we could get fedex and then my phone died of course and we didn't end up home until about 830pm after getting discharged and picking up the medicines. A text comes thru to Robert's phone from my brother saying "grr epic fail", and I assumed it was because we missed the fedex guy. Next, a picture comes thru of my brother's dog sitting on my front steps! I was like whaaaaa? So I immediately call and freak out "what's with that picture?!??! ARE YOU HERE?!?!" He laughs hysterically and is like "no I just wanted to show you my photoshop skills and mess with you". I was like "ohhh, well that's a really good picture!!" (dummy). He says he'll call me back in a few minutes because he was in a store. Ok. 10 minutes later.... THERE IS A KNOCK AT THE DOOR. I fucking froze! I said to Robert, omg go look out the peep hole omg who is here? And he asked and we hear a voice go "Fed Ex!!" and I was like "ohh oh ok" (dummy). He opens the door and there is MY BROTHER (Kevin) and his girlfriend (Vanessa) laughing their trickery asses off!!!! I nearly died.


I froze again in complete shock filled with overwhelming excitement. I could not even believe they were here. in California. in my apt. SO EXCITING!  AND THEY BROUGHT TANGO AND CIROC WITH THEM!!! Tango is the most adorable dog ever and Ciroc is the coolest most chill lilac siamese cat ever. 

DeNiro was shocked too. 
He acts tough, but he's really a big giant baby and he ran under the couch to hide. Rude. 
They drove across country making a few stops on the way and stopped by to see us for the weekend before they head down to San Diego for more work. As I write this, I still feel like I lost my mind. They are really here. This is so cool. AND he had 2 more tickets to the Red Sox game so we all get to go together!!!!

----------------------

I wrote all that on Friday, and never posted because, well, I was busy having an unexpected super fun weekend. So here is how the rest of the time went... 

Friday night we went for some drinks and sushi (well, I didn't eat sushi cuz.. gross! but they all enjoyed some). It was super late and we were all exhausted, they were still on east coast time and we had worked early that day. So we called it a night and then we headed out to Venice Beach on Saturday and they got to experience the jaw dropping world of that place. 


It was Vanessa's first time at the Pacific ocean so of course it was a very exciting documenting moment! Squueee! And if you 've ever wondered where Snapchat headquarters are; they're right on the boardwalk. The first time I saw it, they were all outside playing beer pong. This time, it was cloudy and cold as eskimo nips at the beach so no one was out. Sunglasses are a mighty popular thing down there, there's about 2872891957 different stands with all kinds of sunglasses. Some of the people that run the stands are douches. This one wanted to charge $10 just to take a picture wearing them. Hahaha what a joke. Fuck that dude, I don't follow nonsense rules. SNAPPED A PIC FO' FREE. And now I'm posting it on the entire internet machine for the whole world to see for all eternity and he didn't even get half a penny from me. Punk.


Moving on to Sunday... Breakfast!!!! We all went to this awesome place a few blocks from us called Another Broken Egg Cafe and it's one of our fave places in LA, which is shocking cuz we hate 99% of the food here.

After I got all fueled up from breakfast, it was photo shoot time!! My brother is a photographer and Vanessa does hair and make-up, perfect team. The pictures won't be ready for a couple weeks since they're driving around the country right now, but I did snap a few with my phone! I'm so excited about them!


Time was moving fast and we had to end one fun adventure for another. I threw on my Red Sox gear and we headed over to Dodger Stadium. This place was a first for all of us and damn it was nice. Just where we were sitting (cuz we had dope tickets cuz Kevin and Vanessa are awesome, hi guys!) there were like 6 celebrities. Like, friggin Ice Cube!! The Game, George Lopez, Knicks player Tyson Chandler, Quinton Aaron (the star of The Blind Side and my brother got a pic with him here), and Flea from the Red hot Chili Peppers. Oh yea and Magic Johnson but he was a little further away. Kevin got some really awesome pictures of The Game when he was walking by. Here's what my crappy low battery device got me though....

The whole experience was just so much fun. I wish we could do it over and over again. It didn't hurt that not only did the Red Sox win, but they beat the Dodgers ass 8-1. And there was a mild scuffle 2 rows in front of us. That was hilarious. People take sports way too serious, I'm like it's a just a game buddy. Pipe the fuck down. Go Sox!


If you've been following along, you've seen Robert's new "smile" that he throws around everywhere. I like to call it the "clown rapist smile" because really, it looks like a face of someone that would rape clowns. So, we all went on a hunt for clowns together! 


So much creep. I'll leave you with this joy...

Tango and Robert



6 comments :

  1. Great post! The hospital trip sucks but at least the rest of your weekend was pretty awesome :)

    Rowdy Fairy Blog

    Follow Me on Bloglovin!

    ReplyDelete
  2. OMG amazing surprise weekend for you, that's awesome!!! I was like my blogging buddy is gone, haha.

    The pics look great - how fun!

    PS. Hilarious faces!

    ReplyDelete
  3. What a fun weekend!! I love surprises when people show up out of nowhere!

    ReplyDelete
  4. So fun your brother is a photographer, I can't wait to see more of your photo shoot pictures.

    ReplyDelete
  5. wow what a fun weekend and so awesome that your brother surprised you like that!! and the photo shoot looks like so much fun!
    -- jackie @ jade and oak

    ReplyDelete
  6. Wow what a surprise! Glad Robert is feeling better! And can't wait to see those pictures girl, they look like they will be fabulous!!

    ReplyDelete