Some Tips

My shenanigans this weekend were far from existent. I experienced a large slight amount of boredom while the boyfriend had to work on Saturday and then of course, Sunday is football day. This was not an eventful weekend in the world of Ms. Kelly Louise. But my cat cuddled the shit outta me, so that was pretty awesome. 

As I was day-dreaming off into Kelly Land where I have my own zip code, during the Lions/Steelers game... I came up with a few ridiculous things to do while bored. 








if you don't get it... this is from the movie Taxi Driver





Okay, number 7 makes me kinda look like an asshole. But if you grab some popcorn first, it will be extra enjoyable. 

What kinds of things do you do when you're bored? 

Have a manic Monday, bye!



36 comments :

  1. Why didn't I think to hide the video games? Except I don't think I'm going to make them easily attainable...

    ReplyDelete
  2. as in...hide them outside of the home?? each game in a different town haha

    ReplyDelete
  3. I love the "annoy your significant other to see how far they will let you go". This is pretty much a hobby of mine.

    ReplyDelete
  4. my bf reads all my posts before i publish them and so last night when i was trying to make dinner he was annoying the shit out of me. big time. and he was like "BUT YOU SUGGESTED THIS ON YOUR BLOG!" and i was like... damn.

    ReplyDelete
  5. Lemonade stand will be good as Tea stand with sweet tea vodka!! I like the writing on post it idea. I'd write secrets and put them in books at the bookstore ala Post Secret!

    ReplyDelete
  6. Haha omg that DJ photo, I forgot that episode. Look at those lips!

    ReplyDelete
  7. hahaha the eyebrows are killing me.
    i tried to find a good one of when her and Kimmy tried to go to school looking like hookers and Aunt Becky had to teach them "less is more", but i couldn't fine one :(

    ReplyDelete
  8. yum! any way to sneak alcohol into something that is meant for children hahaha
    love the secrets idea!

    ReplyDelete
  9. bahahahahahaha DJ TANNER.

    ReplyDelete
  10. I go for walks a lot with walter when I'm bored. He loves it as much as I do. :)

    ReplyDelete
  11. or you should totally take DJ's makeup look. beautiful.

    ReplyDelete
  12. These are hilarious. I might have to try the post it note one.

    ReplyDelete
  13. haha love it. I had an uneventful weekend too and i'm sure there was plenty of annoying of the fiancé while I was bored.
    -- jackie @ jade and oak

    ReplyDelete
  14. Oh the makeup!! I love #7 and adding popcorn would make it extra fun!

    ReplyDelete
  15. hahahah #4 is my life. I love to spend as much time as humanly possible annoying the shit out of my husband.

    ReplyDelete
  16. Jenni @ Flying on a RainbowNovember 18, 2013 at 10:54 AM

    I love doing #4. My husband is less enthusiastic about it. Not sure why...

    ReplyDelete
  17. #7 had me rolling. That is perfect

    ReplyDelete
  18. Haha! I will keep these in mind for when I have a boyfriend. Also love #2 because I get bored of the same makeup look I have everyday and need to switch things up a little... though not quite going for DJ Tanner's look LOL.

    ReplyDelete
  19. i was gonna damage my own face and use a pic of me for that one but got too lazy. but i think DJ worked out just great for it instead haha

    ReplyDelete
  20. isn't that like one of the major points of being in a relationship?! ;)

    ReplyDelete
  21. i swear some girls in my high school had that style makeup haha

    ReplyDelete
  22. that's one of the best parts of love ;)

    ReplyDelete
  23. i knew a girl in high school who did her makeup like that! gahhh i wish i had the pictures!

    ReplyDelete
  24. i mean, how much would we even sell? none because i'd down my whole supply!

    ReplyDelete
  25. #4 is my favorite. All day erry day.

    ReplyDelete
  26. It'll be awhile. . . gotta score a man first ;)

    ReplyDelete
  27. DJ Tanner....bahahah.


    Pretty sure if I hid Doug's video games, I would start a war.

    ReplyDelete
  28. when I let Robert read my post, he put his middle finger in my face with #7 hahahaha
    he only plays one game, he only likes call of duty. so it's really not that bad for me, i just love to give him shit about it. but when we first moved in together, i didn't understand it and i HATED it.

    ReplyDelete
  29. I absolutely loved this - much needed laugh today!

    ReplyDelete